Telefonen ringer...



Ojojoj idag har det hänt grejer...

Telefonen ringer på jobbet strax innan 12 och jag svarar:

L: Välkommen till SATS det är Linn!

J: Hej Linn det är Johan från Huvudkontoret. Du har ju sökt till Management trainee programmet. Iår är det VÄLDIGT många som har sökt och det är ENDAST 30st som kommer in.

L: Ja jag vet det är ju en väldigt liten chans...

J: Jag vill bara säga GRATTIS du har blivit antagen!!! Du gav en bra intervju och har många bra referenser.

L: VA! Har lilla jag kommit med? Får man svära i telefon nu? Faan vad underbart!!!

J: Den drar igång redan den 9dec, så var redo, mer information kommer på din mail.

Direkt efter samtalet så gick jag på lunchklassen som idag var Bodypump. Lena som vanligt bara sprutade ut energi! Idag kände jag mig stark :)

Sen hade Lena vår träningsansvarig varit ochh köpt blommor till mig. Tack Lena det värmde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0