Tisdag :)

Igår blev det jobb som vanligt... Sen åkte jag hem och gick ut med sötisen i det underbara vädret som består av SNÖ! Me like♥
Väntade på att Johan skulle komma hem så vi kunde åka och träna. Vi körde PT-Cirkel ett tufft och intensivt pass men superkul!!! Igår var det ett specialpass då det var 90min långt istället för 55min!!! Min arbetskollega Camilla och hennes kille var med. Vi hade sååå roligt :) Väl hemma så gjorde jag iordning en kalasgod smoothie.. Jag blandade proteinpulver med jorgubb och hallonsmak, en banan, sojamjölk och frysa hallon. Den avnjöt vi tillsammans med ett avsnitt av Bones, supermysigt♥

Idag blir det träning med min PT Nicklas sen ska jag jobba till 22 mindre kul.. Man får göra det bästa av situationen!

Tjingeling!

Victoria Secret`s nallar finns att köpa! Me want♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Menar du att vi ska träffa PT Nicklas båda två idag. ;D Han är så himlans bra den där Nicklas.



Kram på dig goding!

2008-11-25 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0