Trött och sliten...

Har varit uppe sedan 05 och började jobba vid 06, gick ifrån jobbet vid 16... Är trött i kroppen, seg, hungrig, träningsvärk, lättirriterad, har mens och klockan står  på 05 imorgonbitti, vill ni veta mer?! Nån gång måste man få klaga lite också! Jag har en sån där dag idag då allt känns tungt och jobbigt. Men jag ska ta en sväng med hunden och en varm dusch sen blir det sängen för min del. Jag MÅSTE lära mig att gå och lägga mig i tid. Kroppen börjar säga ifrån nu och jag känner på mitt humör att detta inte är ok... Jag får helt enkelt börja idag och så får vi se imorgon hur det hela gick med att sova mer än 4 timmar (förhoppningsvis)    :)

Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0