Kryssning med jobbet!

Då har man varit på kryssning med jobbet! Vi åkte med Galaxy. Vi hade så jäkla kul. Det började med att vi checkade in i våra hytter, köpte dricka i taxfree och sen var det dags att börja göra sig iordning och förfesta. Sen var det bara dansgolvet som gällde! Jag dansade natten lång,,ojojoj vilket kväll vi hade. Somnade vid 04.30, de andra gick direkt till frukostbuffen som öppnadee vid 05.00 hahahaha!!!
Vaknade vid 09 av att min vän kom in och sa att frukostbuffen fortfarande var öppen, jag skrek tllbaka: Är du galen, stäng dörren det är ju mitt i natten jag måste sova jag skiter väl i den där jävla frukost buffen!!! Jag måste tillägga att jag tycker verkligen om henne, jag menade inget illa hahaha. Anledningen att hon var pigg och glad var att hon blev så jäkla full och spydde och däcka vid 02! Jag gick upp vid 14 och då gick vi och åt en stor hamburgertallrik, mums :)
När klockan var 16 så ville jag bara hem! Saknade min baby, min hund och soffan...

Min chef Jennifer och Franny innan vi gick på båten!

Här sitter vi ivrigt och väntar på att få gå ombord...

Förfesten har börjat!

Fia, Camilla och jag!


Moe sa att han skulle gå på toa, 35min senare kom han tillbaka med 2 flaskor vin från buffèn som han hade tagit, vi skrattade så att vi nästan kissade på oss, så jävla bra gjort!!! Hahahahaha :)

Jag och Moe!

Vinet var gott måste jag säga hahahaha!

Sexiga Franny :)

Jag och söta Franny!

Sen vet jag inte riktigt vad vi ville uppnå med dessa foton, men kul hade vi hahaha :)







Vad fina pojkar vi har!

Nu vet jag inte riktigt Camilla hur du tänkte hahaha...


Sexiga Fia!








Ute och hämtar lite frisk luft dagen efter, det var ju underbart väder!!!   :)

ALLA drack cola dagen efter, faan va gott det är!!! Lite isbitar och citronklyfta, ja tack!

Tittar på showen dom hade innan vi var hemma i sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0