Saker ni inte visste om mig!

Jag har blivit utmanad av Maria att skriva sju saker om mig själv som andra inte vet...

Jaha då börjar vi väl då...

1) Är totalt beroende av läppglans, skulle ALDRIG gå någonstan utan det!

2) Är även beroende av hudkrämer, har så många att jag snart inte vet vart jag ska göra av dom. Men dom MÅSTE lukta gott :) Har kräm till allt på kroppen! Smörjer in mig flera gånger om dagen...

3) Solade solarium ca 3-4 ggr i veckan förut, har dragit ner på det rejält nu! Solar ca 1gång varannan vecka nu. Men däremot så har jag köpt en jäkligt bra brun utan sol kräm som min kompis köpt hem ifrån USA. Flaskan kostar ca 300kr.I

4) Ingen får röra min panna, jag vet det låter sjukt konstigt men tyvärr så är det sant. Hahaha

5) Borstar tänderna i ca 10min varje gång, jag vet att det sliter på tänderna... Men det måste bli rent!

6) På något konstigt sätt så memorerar jag siffror fast jag inte tänker på det. Som en gång så dök samma siffror upp hela tiden i mitt huvud men jag kunde inte komma på vad det tillhörde. Så när jag står i duschen en kväll så ser jag på tvättlappen på draperiet, därifrån kommer dessa siffror. Helt sjukt va, JAG VET!!!

7) Städar HELA tiden. Kan inte ha det stökigt omkring mig. Allt på sin plats, ordning och reda. Älskar även att göra iordning hos andra. När jag var liten kunde mina föräldrar komma hem till ett ommöblerat hem och dan efter det så hade jag gjort en ommöblering igen, så höll jag på... Kunde även ibland ha börjat att målat om ett rum...


Vill åka till Thailand igen!!!


Jag utmanar Elisabeth, Camilla och Tulsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0