Underbara nära vänner för livet!

Med till Thailand ska våra bästa vänner,  nämligen Mac och Maria! Fatta oss i Thailand, hysteriskt kul! Ni anar inte hur kul vi har det när vi är tillsammans :) Jag skrattar aldrig så mycket som när jag är med dom. Dessa personer bjuder verkligen på sig själva och vi känner oss alltid välkomna, vilken tid på dygnet det än må vara. Fick jag bestämma så skulle jag nog be att få flytta in hos dom hahahaha :)
Maria och jag är precis likadana. Tycker om samma saker, tänker likadant ja ALLT! Jag vet att vi alltid kommer att vara vänner livet ut vad som än händer! Vi är faan beroende av er!!!

ÄLSKAR DIG SÖTIS♥



Men Maria det är ju rödvin vi dricker... Det är nått som inte stämmer!!! Hahaha :)




Vilken underbar sommar vi hade tillsammans♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0