Måndag igen... :)

Såhär har min måndag sett ut...

Vaknade hela tiden under natten tills idag, har sammanlagt sovit kanske 3timmar. Gick upp runt 9 tiden åt frukost packade ihop alla mina saker, gick ut med hunden. Snabbt iväg för att hämta vinterdäcken på landet. Tillbaka in mot stan för att lämna nycklar till mamma. Sen upp på motorvägen för att åka hem till sthlm. Väl framme ut med hunden och 10min senare på väg till jobbet! Hej och hå... När jag kommer till jobbet känner jag att jag kokar, jag är sååå varm och svetten rinner på min kropp, jag är matt och magen strejkar. Som tur är så ställer en vän upp och jobbar i mitt ställe :) TACK♥ Just nu är mitt liv väldigt rörigt och väldigt mycket att göra hela tiden, alarmklockor som ringer, hund som ska rastas, städa, prestera på jobbet. Jag tror att min kropp börjar säga ifrån. Jag måste lära mig att säga NEJ till saker, inte göra allt själv. Men man vill ju vara duktig, eller hur! Jag har väldigt höga krav på mig själv och vill prestera och vill visa att jag kan!!! Måste nog ringa pappsen imorgon och prata lite... Nu ska jag försöka att sova och bli frisk. Måste ladda batterierna, har inte tid att vara sjuk eller råd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0