ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Då var det ÄNTLIGEN fredag :)

Slutade jobbet vid 13 tiden, då bar det av till Nkpg! Under HELA vägen till Nkpg pratade Johan med Mac om playstation spel.. så jäkla tråkigt att jag somnade! Väl framme så fortsatte Johan vidare till Linköping för att lämna in våran bil på lagning, vi fick en lånebil som är jäkligt snygg! Försäljarna vill att vi ska suktas lite och att vi ska köpa den..
Mamma och jag tog en shoppingtur ner på stan. Självklart började vi med att gå till Parfymeri L som vi ALLTID gör. Och där står underbara Anna och har en massa underbara nya parfymer och annat smått och gott!
Sen hämtar SÖTA Maria upp mig och Johan och vi åker och köper kebab och pizza (ångest!). Killarna sitter och spelar på playstation och jag och Maria skrattar så tårarna sprutar och bloggar såklart!
En UNDERBAR fredagskväll enligt mig ♥


Detta är några av shoppresultaten som blev idag!




                                   Jean Paul GAULTIER MADAME
Denna lilla goding är min nya parfym som Anna rekomenderade.

Citron, lime, kanel, viol en UNDERBAR fräsch doft!

   
                                  



Hawaiian Tropic lime coolada body butter och Hawaiian Tropic tan enhancer and conditioner

Ta en klick av body butter och blanda med tan enhancer och smörj in kroppen med.
Du blir len som en liten babyrumpa och du kommer dofta helt underbart!
En blandning mellan citrus, lime och melon vem vill inte lukta det :)

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0