En lördagskväll med drink i handen :) Jag njuter!

Dagen börjar med att vakna vid 08.00 och är pigg! Vad är problemet det är ju LÖRDAG. Jaja det var bara att gå upp.. Sen tog jag en sväng på stan och skulle "titta" lite.. Slutade med att jag köpte 4 tröjor, jäkligt nöjd faktiskt!
Åkte vidare till landet och tog med mig Isak. Han bara ÄLSKAR att vara där. Somnade i solen på bryggan, UNDERBART ♥
Sen var det bara att göra sig iordning och åka till Mac och Maria. Där blev det kycklig, potatisklyftor och hemmagjord svampsås! Bland det godaste jag ätit!
Har precis åkt och köpt lite sugarfree redbull.. Mitt egna lilla rekord av att dricka redbull är 8st på en dag. Snacka om att jag var glad den dan :)
Nu vankas det film :) Sen blir det att krypa sig till sängs. Vi kommer sova över hos Mac och Maria fast vi bara bor 5min härifrån. Så vi har tagit med oss en uppblåsbar säng, blir ju kul och se hur länge luften stannar i den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0