Veckorevyn nästa:)

Då ska man vara med i Veckorevyn igen. Mycket trevligt! Jag kommer meddela när ni kan springa och köpa hahaha eller inte.. På fredag kl 09 står jag färdig från topp till tå och tar emot fotografen och min goding kakan :) Ni är Välkomna! Faan jag måste storstäda, fixa hår och naglar..
Jag ringde akut till min frisör Lina Hedqvist ♥ och självklart i alla väder så ställer hon upp och klämmer in mig på en tid! Men vi hinner bara trimma till på frisyren. Resten tar vi nästa vecka på min ordinarie tid :)
Naglarna gör jag på torsdag hos Sussa ♥, tror jag ska ta svart glitter denna gång!
Åhh..hur ska jag hinna!!! Men jag är van såhär ser mitt liv ut jämt. Sova gör jag i kistan♥


Kommentarer
Postat av: Ingis

Hej vän!

Du måste verkligen säga till så man får se dig i tidningen. Ps har kvar den med Perlan.

Kramar

2008-10-01 @ 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0