Är det verkligen onsdag idag?!

Måste säga att det känns lite konstigt att det är onsdag idag.. Har varit ledig under påsken och började jobba igår. Men det är skönt att vara ledig på måndagar veckan känns kortare och att fredagen kommer snabbare gör ju absolut ingenting :)
Dagen gick fort igår på jobbet fast det var en hel del att ta tag i nu när man inte varit här på ett par dagar. Semester planeringen är klar nu väntar jag bara på godkännande från min chef sedan är det bara att börja plocka in extra arbetare på schemat. Vill gärna ligga ute med sommarschemat så tidigt som möjligt för allas skull :)

Igår kom min fina vän Ullis förbi jobbet en sväng. Hon och Miqe ska på fest nu på fredag och undrade om vi skulle kunna sitta barnvakt åt hennes trollungar. SJÄLVKLART! Dom är hur söta som helst och det är alltid kul att kunna hjälpa till :) Så på fredag blir det lek och bus för fullt. Sedan ska dom godingarna sova över. Jag ska bädda ner dom mellan mig och Johan och pussa på dom tills dom somnar♥ Åhhh vad kul det ska bli :) :) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0