Att vara barnvakt ÄR kul!

Efter att ha hämtat barnen hos Ullis och Miqe var det dags att åka hem till oss för att börja leka. När vi kom hem så frågade dom om Anna var hemma. Anna är grannen med alla spännande leksaker :) Så det blev en tripp in till henne för att plocka kassen full med massa leksaker! Så medans jag gjorde mat så sprang kidsen ute och inne med alla nya leksaker. Kidsen åt glatt och sen blev det lite glass till efterätt..mums.
Minos vill gå ut med Isak heeela tiden, vilket är bra då Isak blir glad. Så självklart blev det en promenad och Minos höll i kopplet hela tiden, så duktig så!

Nu blir det lite bilder när dom kom på hur kul det var att ta kort...





Sen blev det ut och spring! Grannen Anna kom förbi och hade köpt en varsin burk med såpbubblor och en liten godispåse, gissa om hon blev populär!! Så imorgon blir det ut och blåsa bubblor :)



Min tanke var att jag ska leka och busa så mycket med dom att dom blir mega trötta för då somnar dom snabbt och lätt. Så det blev en massa lek och sen tog jag och Anna med oss kidsen och hundarna för en kvällspromenad. Minos höll som vanligt i kopplet och Elli gick och sjöng för sig själv :)
Min mamma har ALLTID sagt att man ska busa av sig och sen avsluta med ett bad i badkaret för att lugna ner sig och att man somnar så bra efter ett bad! Så mycket riktigt det var bara att tappa upp ett bad med MASSVIS med skum såklart! Ojojoj vad kul dom tyckte det var!!!







Sen blev det tandborstning och blöja på.. Jag stoppade om dom i sängen och la mig brevid. Minos somnade inom 1 minut och det tog ca 3 minuter för Elli. Jag hann bara börja på min saga om prinsessor och prinsar innan dom slumra sött♥ Det är första gången dom sover över hos oss och det tog 3 minuter för dom att somna, vilken tur jag har :) Dom är så söta där dom ligger under det stora täcket.. Jag har släckt ner i rummet och har endast ljusslingan på i hörnet. Så det är verkligen mys stämning där inne♥


Sussa sött♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Vilket mys ni har haft...ungar är ju bara för härliga =)

2009-04-19 @ 10:08:04
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0