Barn helg...

Imorgon ska vi åka hem till Ullis och Miqe för att hämta barnen. Vi ska vara barnvakter från fredag till lördag :) Det är nog bäst att jag går in till grannen Anna för att hämta en kasse leksaker för det är ingenting vi har hemma änsålänge ialf. Efter jobbet blir det att åka och handla lite mat. Undra vad jag ska göra för något gott till mina trollungar..hmm
Min älskling jobbar från 22-07 fredag till lördag. Så det blir till att sätta i öronproppar när han kommer hem så han får sova  några timmar ialf. Jag vet ju att Minos och Elli tycker om att leka med Johan så jag får se till att dom inte kommer in och väcker honom allt för mycket hihi :)

Är lite nervös inför plåtningen idag.. Men Carin försöker att lugna ner mig hela tiden och säger att det här kommer bli bra. Jag liter på henne till 100%!
Jamenar det finns ju datorer som kan ändra och trixa till kroppen så vad kan gå fel hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0