Barnfilmer är lite roliga att titta på..

Medans Johan sov igår busade vi runt hemma och gick ut och lekte i lekparken. Men det började blåsa så mycket efter ett tag att vi bestämde oss för att gå in och då kunde även jag passa på att göra lite mat till godingarna. Så jag gick och lånade filmer av grannen Anna. Elli hade sovit i vagnen medans jag och Minos gick och köpte glass och lekte ute så jag visste att han började bli trött. Jag satte på filmen om Tom och Jerry och det tog inte lång tid förns Minos somnade i sängen sittandes.. Så när Johan vaknade gick vi och satte oss i vardagsrummet med Elli och tittade på Zuper Zebran samtidigt som vi lekte med servisen som hon fått av mig eftersom hon fyllt år. Då kunde Minos sova en liten stund ialf.




Vi åkte och lämna kidsen vid 16 och passade samtidigt på att åka direkt därifrån för att storhandla. Grannen Anna hängde på. Så nu är kylskåpet, frysen proppfull och det var längesedan den var.
Jag tog en kvällspromenad med grannen Annelie och det var väldigt bra, vi har inte träffats på ett tag och väldigt mycket har hänt under den tiden så det var bra att bli uppdaterad och uppdatera. När vi kom tillbaka gick jag in en sväng till Anna. jag kom inte därifrån förns vid 24 så då var det bara att gå och lägga sig. Jag var helt slut... Nu har jag hållt igång hela veckan plus att jag varit barnvakt. Så idag ska jag bara ta det väääldigt lugnt!

Tjing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0