Beach 2009...



Ja då var det dags att tänka på stranden och kroppen.
Snart går man i bikini och det är lika jobbigt varje år. Men detta år får någon annan ta min plats i vassen hahahaha :)
Nu måste jag börja tänka på att äta mer och bättre och öka min träning. Jag har tränat ca 4-5 dagar i veckan förut men nu efter semestern 1-2 dagar i veckan.. INTE OK! Jag märker direkt att min kropp inte är som den ska..
Nej man ska inte trycka ner sig själv utan höja och se möjligheter. Man kan ju bara bli bättre, eller hur!!!



Kommentarer
Postat av: Benita

Jaa kolla bara på mig jag har verkigen lagt på mig efter att jag träffade Micke. Innan tränade jag 3-4 ggr/veckan och kankse 2 pass om dagen :S Så nu är det hårdträning :) När ska vi köra ett pass då??? pusss

2009-04-22 @ 19:39:49
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0