Behöver sömn...

Nu skulle jag kunna sitta och sova så trött är jag... Men det ska jag inte göra för då blir det tufft ikväll. Tänkte man kanske skulle gå ner och lägga sig i solariet ett stund och få lite värme :) Tänk så skönt!!! Jag vet att jag kommer somna då men då vaknar jag ju upp exakt 25min senare. Inte alls en dum idè faktiskt.
Väntar just nu på att Johan ska komma hem..trist att vara själv just nu, annars kan jag tycka att det är ganska skönt att vara själv och vara ensam.

Ullis kom förbi och vi tog en luch ihop sedan var det dags att träna för hennes del och självklart sola hihi♥



Jag har sett en bild som kommer vara med i tidningen :) Resten hoppas jag att Carin skickar så jag får se..

Tjing sålänge!


Kommentarer
Postat av: marielle

men what´s the deal med typ halvsprängda siliconbröst?

2009-04-23 @ 19:11:20
Postat av: brudgummen

Vad betyder halvsprängda silikonbröst?

2009-04-23 @ 22:26:28
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: brudgummen

Vad betyder halvsprängda silikonbröst?

2009-04-23 @ 22:27:42
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0