Bortskämd..

Tjing på er!

Idag kom Ullis och Miqe förbi på lunchen. Vi satt och pratade och helt plötsligt sträckte Ullis fram en present påse till mig.
Wow!!!
Får jag en present! Jag måste erkänna att det är lite jobbigt att ta emot då jag gärna heldre ger till andra. Men självklart blev jag super glad och tacksam.

Se så fantastisk påse, det gör så mycket!


Dessa ska du ha i skorna så att du inte glider omkring, det är som gele sulor. Super sköna! Man måste ju ta hand om sina fötter :)



Sen fann jag även dessa två flaskor. Man sprutar på fötterna och det bildas en hinna så att man inte glider runt i skorna. Alla kvinnor vet vad jag pratar om. I fin skorna glider vi omkring och svettas och luktar illa. Denna spray luktar himelskt! Jag har redan sprayat på mig och Johan :)


Ullis hade på sig en sån himlans söt klänning igår när vi åt lunch. Jag sa till Ullis vad fin hon var i den och att den var super läcker. När jag får lön i maj ska jag köpa den. Men tro det eller ej där längst ner i påsen låg den. En egen till mig!!!!!!! Du är galen Ullis helt galen♥



Du är fantastisk Ullis och du skämmer bort mig!
Jag är verkligen sååå tacksam och alla fina saker jag får är helt fantastiska♥

Tack!

Puss♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är klänningen köpt?? Jag har letat i evigheter efter en likadan och du gör min dag om jag får veta vart den e köpt! =)

2009-05-04 @ 15:10:31
Postat av: linnsan

Den finns på HM för 299:-

Hoppas den finns kvar :)

2009-05-05 @ 11:56:08
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tusen tack!!! Ska genast åka och titta efter =)

2009-05-05 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0