Energi dag!

Åhhh så härligt med en energi dag, ÄNTLIGEN! Har mått kanon hela dagen. Började att jobba tidigt och slutade vid 14 direkt efter tränade jag med Nicklas. Fy faan va bra det gick :) Idag kände jag mig stark och vi gjorde nya övningar som var tuffa och roliga. Efter det passet mådde jag toppen! Gick till uteserveringen SNAPS för att möta upp mina arbetskollegor som jag jobbade med på centralen. Har inte sett dom på evigheter. Det var sååå kul och det var som om vi inte varit ifrån varandra någonting! Det blev mycket prat och skratt :)

När solen äntligen har tittat fram igen så är alla stockholmare ute på uteserveringarna. Härligt med stämningen :)



Min söta vän Eve♥








Tack för en underbar kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0