Fest hos Moe!!! Del1

Efter ett fantastiskt pass tillsammans med Ullis så gick vi och åt lunch. Direkt efter åkte jag till jobbet för att möta upp Fadji, Franny och Arash. Vi gick till en uteservering som heter Ojojoj där beställde vi in tapasmat och dricka. När vi sedan skulle betala så behövde vi enast betala drickan då restaurang ägarna är stammisar hos oss :) Tack! Vi mötte upp Moe efter det och började förfesta. Vi hade sååå roligt!!!

På väg till restaurangen..

En smirnoff ice såklart!


Arash plockade fram musiken..


Deras lght är FANTASTISK!!! Alla små saker dom har överallt som är genomtänkta.. Deras badrum är det snyggaste och coolaste jag sett någonsin.

Synd att man inte ser alla detaljer men det är fruktansvärt snyggt och på ena sidan har dom fönster från golv till tak där det utanför klättrar gröna fina växter som täcker fönstret. Man får en öppen känsla när man har ett fönster i badrummet.



Del av köket..





Jag lägger upp resten av bilderna och skvallret imorgon.. Jag måste sova nu är supertrött.

Puss och sussa sött♥


Kommentarer
Postat av: sandhra

Lägenheten är verkligen heeelt fantastisk!!i badrummet skulle man kunna bo! :)

2009-04-25 @ 09:32:55
URL: http://www.metrobloggen.se/sandhra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0