Fullt ös medvetslös..


Godmorgon!

Igår hörde min goaste vän Carin av sig och undrade om jag kunde ställa upp på att medverka i ett reportage.. Såklart jag vill!
Sen berättade hon vad jag skulle ha på mig..då började jag tveka hihi :) Jag kommer att ha två ombyten med mig som jag ska fotas i. Så nu blir det kontroll över vad jag stoppar i mig och hårdträning som gäller! Nästa torsdag smäller det. Då kommer jag att lägga upp lite bilder ifrån fotograferingen men självklart inte allt, det får ni vänta med att se tills tidningen kommer ut ..

Spännande kommer det att bli ialf  :)

Igår tränade jag med Nicklas det var mitt andra pass sedan jag kom tillbaka från semestern..det känns idag kan jag säga. Det gick bra men jag blockar mig själv alldeles för mycket när det kommer till att jag faktiskt klarar att lyfta vikterna.. Jag måste börja med att sluta tänka så mycket och bara göra! Idag ska vi ta ett pass igen :)

Stängde igår och var hemma vid 23 och nu står jag här och har öppnat centret, gick upp 04.30.. Jag är hur trött som helst men när det kommer till jobb så är det bara att skärpa sig och att fortfarande ge den bästa servicen. Jag har faktiskt INGA problem med att vara glad och energisk hur trött och lite jag än må ha sovit!

Imorgon bär det av till nkpg och mitt landställe för att vila upp sig och mysa med familjen under påsken. Åhh vad jag längtar! Men först ska jag till min bästa vän Maria och få mitt hår borttaget, mina extensions då såklart. Det blir nog att vi handlar med lite gott att äta och prata lite strunt också♥

Idag så är min kalender full med saker att göra.. Förstår inte hur jag ska få ihop det men men..

♣ Jobba till klockan 14.00

♣ Träffa Moe och äta lunch

♣ Träna med Nicklas :)

♣ Åka till Ullis jobb för att sedan åka hem till henne och äta. Sedan pussa på hennes (fast mina hihi ) trollungar som jag inte träffat på länge♥

♣ Åka tillbaka till jobbet vid 17.00 för att hinna göra det sista inför min ledighet under påsken..

♣ Sola med min älskling

♣ Gå ut med hunden

♣ SOVA!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0