Godmorgon alla påskkärringar!

Det blev en lååång dag igår. Men jag gjorde en liten paus efter jobbet vid två då jag åkte till Ullis jobb för att möta upp henne där. Äntligen fick jag komma och se hennes jobb! Hon är ju jämnt hos mig :) Ullis jobbar i en skoaffär..tro mig hon har mängder med skor hemma.. Hon skulle behöva ha en stor garderob bara för att kunna fylla på me hennes skor. Även jag hittade små godbitar där inne.. Men jag har tyvärr inte pengar att köpa skor för just nu.

Tränade även med Nicklas igår.. Hade ju enorm träningsvärk i benen sedan i tisdags. Men jag kämpade och han puschade på. Känns så jäkla skönt nu när jag har kickstartat igång mig själv efter semestern. Bra att man har en PT som hjälper en att komma igång.
Ska träna med Nicklas idag också efter jobbet. Det blir 3 pass på raken denna vecka. Undra hur jag kommer att kunna röra mig imorgon jag känner mig redan stel som en pinne av all hård träning :) Men på ett sätt är det en underbar känsla då jag vet att jag har fått en bra omgång med träning och att det har gett mig någonting. Jag och Nicklas har kommit överens om att jag får tycka illa om honom den timme vi kör hahaha Han får även skrika och vara arg på mig under den timmen :) Jag måste ha nån som Nicklas som verkligen driver på!!!

Imorse möttes jag av en kvinna som satt ingången till mitt jobb. Jag frågade vad hon gjorde på trappen.. Hon svarade att hon bor på en kvinnoklinik och höll just nu på med att driva ut heroinet med ölen som hon hade i handen.
Ok... Det är verkligen olika världar vi lever i. Man ska vara tacksam för allt man har och skapar.

Nu väntar:
♣ Jobb
♣ Träning
♣ Bil resa till nkpg
♣ Ta ut håret hos Maria :) Jag längtar!!!
♣ handla påskmat med mammis♥ och pappis♥


Jag och mitt ♥ ÄLSKAR att bada. Här är några godingar som gärna får komma hem till mig.
De är så vackra att titta på, man kan  ju även ha dom i en stor glasskål och bara pryda badrummet med! Perfekt att ge bort.
49:-/st



Som små bakelser♥
45:-/st


Jag tänker på stora rosbuskar som doftar så härligt♥
45:-/st


Tjing sålänge ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0