Godmorgon regn...

Men vart tog solen vägen... Det var ju vår nyss! Eller hör det till att det ska regna under våren?

Igår åkte vi till Hellasgården, ett ställe där det finns mängder med olika stigar och vägar man kan gå i skogen. Och självklart vatten som man kan bada i när värmen kommer. Det fanns några som bastade och sedan sprang ner till isvaken för att ta sig ett dopp! Såg rätt mysigt ut :)
Väl hemma så hann jag bara vara vaken i nån timma sedan däckade jag i soffan vid 17, vaknade till vid 19 tiden då grannen Markus kom in med tårta. Orkade inte äta tårtbiten fast den såg väldigt god ut! Sedan somnade jag vid 20 tiden igen och vaknade till vid 03. Och gick upp imorse vid 07. HELT SJUKT!!! Men min kropp var antagligen helt förstörd och behövdes vilas upp...

På väg till Hellasgården!




Vi tog med Annas hund Aila på promenaden också!





Sötisar♥!!!


Det var en fantastisk dag!!!

Kommentarer
Postat av: annapanna

ni ser ut som värsta drömfamiljen..bara en knodd som fattas hihi..o Åhhh vad söta våra hundar är du måste skriva ut lite bilder åt mig puss puss

2009-04-05 @ 20:48:19
Postat av: linnsan

Ja knoddar lär vänta, har tillräckligt med bekymmer med dessa två jag har :)

2009-04-06 @ 09:32:58
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0