Godmorgon sol och energi dag!

Min kropp är full av energi och träningsvärk en perfekt dag att vakna till. Imorse var jag på promenad med min kära granne Annelie men var först förbi och hämtade rottisen Aila som fick följa med. Vi var ute i 1 timme och 45min. Sååå skönt väder och en mycket bra start på dagen. Idag är det fullsmockat i mitt schema. Det innebär också att jag inte kommer träffa min älskling förns imorgonbitti.. Men då får jag pussa på honom desto mer♥

Mina planer för idag:
♣ Träna mellan 12-13 med Ullis på vårat favvo pass
♣ Äta lunch med Ullis♥
♣ Möta upp Fadji för att prata och ta en cider på nån fin uteservering
♣ Gå hem till Moe och förbereda inför kvällen
♣ Jobbet kommer hem till Moe på fest + alla Moes vänner
♣ SATS har fest på CafèOpera
♣ SOVA!

Det ska bli spännande att se hur min vän Moe och hans pojkvän Jimmy bor!  Jimmy är såklart min vän också och är världens trevligaste men jag känner Moe bättre. Moe sjöng förut och gjorde poplåten Backstabber, jag vet att jag hade den på mina skivor när jag var mindre men nu kan jag inte hitta dom och jag vill så gärna höra den igen. men Moe vägrar sjunga den. Jag får helt enkelt leta i hans gömmor hemma och sätta på den låten på festen, vi får se hur han tar det hahahaha :) 
Jag lovar jag ska ta massor med kort och uppdatera er.

En väldigt ung Moe så liten och söt♥



Jag och Moe på kryssning, faan va kul vi hade!!! Vi var helt tokiga, precis som vanligt♥




Ni känner säker igen Jimmy från Äntligen Hemma♥


Ha nu en fantastisk fredag och gör någonting roligt, få ut det mesta av denna underbara dag. ALLT handlar om inställning! Glöm inte att det är DU som bestämmer över DITT liv. Se till att LEVA här och nu♥

Kommentarer
Postat av: Emma

http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=sv-se&vid=47d5429d-844b-409e-8822-24c94b14ee1f&wa=wsignin1.0 love it!

2009-05-01 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0