Godmorgon våren!

Vaknade vid 07 tiden av att min söta Isak ville ut och gå. Så det var bara att sätta på sig myskläder och traska ut. Ingen mig emot för det är fantastiskt ute idag!
Våren är äntligen här och vi ska njuta av solen och energin den ger oss :)

Igår efter jobbet tog jag och mitt hjärta en sväng till Tyresö Nationalpark med Isak. Ojojoj vad han sprang runt och myste i skogen. Vilken befrielse att kunna lukta på alla goda dofter som skogen bjuder på och att få sträcka ut kroppen genom att springa upp och ner för släntar och backar. Han ville till vattnet hela tiden för att bada, men sååå kul är det inte att ha en genomblöt hund i baksätet på bilen.
Vi passade även på att tvätta bilen, men vi var inte ensamna..vilken kö det var till tvätten på statoil. Men oj vad fin bilen är nu! Men jag kn inte hjälpa att jag fortfarande tycker att det är lite läskigt att sitta i bilen när dom där stora rullarna kommer emot en.. :( Nej det är skönt när man får åka därifrån!

Jag ÄLSKAR verkligen skog och natur. Den ger ett lugn och en behaglig känsla!














Och min älskling skulle såklart springa över stocken! Isak ville gärna följa med så det var bara att sätta på honom kopplet för där går faan min gräns hahahaha :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0