Grönsaker och dipp = Härlig blandning!


Igår blev det skräckfilm under kvällen innan mitt ♥ åkte iväg för att jobba. Jag rörde ihop gräddfil och dippmix Holiday (finns på ICA), den passar så rackarns bra med grönsaker. Gurka, selleri och morötter tycker jag själv är trevligast att dippa. Man behöver inte chips bara för att man ska mysa till det. Jag och mitt ♥ har verkligen fastnat för att dippa grönsaker eller ha det som ett litet snack. Sen mår man inte dåligt eller får dåligt samvete som man lätt kan göra när man tryckt i sig chips eller godis.
 
Detta är PERFEKT!




Det ringde på dörren och utanför stod grannen Oliver och undrade om vi hade kokosflingor. Han skulle nämligen baka chokladbollar! Klart vi har det svarade jag och kilade in för att hämta. Oliver hakade på och hittade vårat kylskåp fullt med magneter med ord på. Så där fastnade han i säkert 20-30min. Ojojoj vad massa meningar han skrev. Kul att se ett barn tycka det är så kul med ord och att bilda nya ord. Sen blev det såklart mys med Isak för Oliver tycker så mycket om honom♥



Tjing!

Kommentarer
Postat av: annapanna

hahah jasså det var det han gjorde medans jag stod o väntade på att sleva i mig chokladbollar nån gång som aldrig blev klara..suck

2009-04-23 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0