Vänskap!

Vänskap för mig betyder många olika saker. Vänskap är absolut en vän som ställer upp och finns där hela tiden. Man har olika vänskaper. De som vet allt om en och som står en mycket nära sen har man dom som är ens vänner men man har en liten ytlig kontakt. Men värdefulla att ha. Jag är glad och stolt över att ha många fina och fantastisk vänner. Jag vet vilka som alltid kommer finnas där för mig eftersom jag visar dom att jag finns där hela tiden.
Give and Take♥
Man väljer sina vänner och dom väljer en. Var rädd om era nära och kära och se till att alltid finnas där för de ni älskar! Självklart har man haft bästisar genom åren men man växer och livet förändras och det gör även vänskaper. Men det är helt OK. Man får nya fina vänner♥

Saknar dig min söta Maria. Kommer du ihåg vad fulla vi var här hahahahaha :)


Vi och vårat vin :)


Dessa roliga spel..har vi någon gång vunnit?! Strunt samma kul hade vi ialf!!!



Vackra du♥



Jag säger bara en sak om våran vänskap:

KÄRLEK på hög nivå♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad sööööt du är! Älskar dig min bästa vän!!!!!! PUSSSS

2009-05-01 @ 10:03:31
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0