Lite ledsen i ögat...

Min mamma♥ och pappa♥ hade sökt mig igår men jag såg inte det förns vid 23 på kvällen. Jag ringde upp mamma direkt. Då satt hon och vakade över min mormor♥ på sjukhuset. Hennes hjärta hade blivit jättedåligt under dagen. Så nu satt mamma där hela natten och är där fortfarande såklart. Jag hoppas att hon fortfarande är vid liv min fina mormor. Jag är på jobbet nu och vågar inte ringa då det inte finns någon som kan byta av mig just nu..

Jag var på sjukhuset förra helgen och pratade med mormor och pussade på henne och då var hon pigg och glad över att jag var där. Hon var sååå liten och låg i fosterställning.
 Det är ju det som är det läskiga att det kan gå så fort..
Jag vart så ledsen igår när jag fick beskedet.. Jag grät floder.. Tur att min älskade Johan var hemma och kunde trösta mig♥
Fast jag vet att min mormor vill dö så är det svårt att förstå men man kommer ju tyvärr bli gammal själv en dag och kanske då förstår man känslan..

Livet rullar på alldeles för fort och man ska verkligen njuta sålänge det varar. Varför ska det alltid behöva ske något drastiskt för att man ska rycka upp sig själv och tänka till ?!

Tänker på dig min kära mormor♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0