Lite sol ialf :)

På eftermiddagen såg jag lite sol ialf. Tog en tur på två timmar med min älskade hund♥ Jag gick själv och bara tänkte och funderade..det är så skönt att bara få rensa tankar ibland.
Idag blev det fullkornsvåfflor till lunch :) Smarrismarr
Och nu sitter jag med en hallonsmoothie!
På torsdag åker jag och Isak till landet i nkpg! Åhhh det ska bli sååå mysigt. Att få vara på landet i 4 hela lång dagar och njuta. Se Isak springa omkring och leka och dofta i skogen. Jag och mammis ska storhandla god mat som vi ska ta med oss ut! Lite film och kortspel sen är påskledigheten igång.
Längtar redan♥

Såhär känner jag mig nu..trött, irriterad, hängig och lite små ångest inför livet en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0