Morgon mys med kidsen..

Vaknade vid 07 och kände mig pigg.. Barnen vaknade strax därefter och väckte Johan och undrade varför han inte sov med oss inatt. Men Johan jobbade ju under natten så han kom hem vid 04 och då sussade vi gott♥
När vi gick ut med Isak så tog vi med oss såpbubblor..vilket var väldigt roligt!



Sen ville Minos låna Ellis såpbubblor och då såg Elli ut såhär!
hahahahaha :)


Det började blåsa så mycket när vi var ute så vi bestämde oss för att ta ett varmt bad när vi kom hem. Och dom var lika lyckliga denna gång. Nu la jag även i massa med leksaker :) Dom ville INTE gå upp♥


 Så nu sitter jag här och tittar när dom busar runt i badkaret.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack söta Linn för hjälpen, Elli sa nu på kvällen - mamma jag vill hem till Linn och leka sedan tittade hon på mig med sina söta ögon.

Puss

2009-04-18 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0