Sömnproblem...

Åhhh..vad det är jobbigt med att inte kunna sova!
Har köpt tabl från en hälsobutik. Tabletterna ska jag ta innan sänggående, de ska göra min kropp lugn så att jag lättare kan finna ro och somna. Fungerar inte kan jag säga :(
Igår kom jag hem vid 23 tiden från jobbet och det är ju alltid lite smått och gott som man ska pyssla med innan man kryper till sängs.. Så väl i säng vid 24 blev det att titta på ett avsnitt av Chuck, är beroende av den serien nu :) När den var slut så låg jag där och kunde inte sova utan jag låg och tänkte på att jag snart måste gå upp (klockan ringer på 04.45..) Jag är en riktig tänkare..en som gillar att fundera, grubbla och spekulera om livet och allt annat därimellan! ALLTID när jag ligger i sängen och grubblar och tänker vaknar Johan till och säger: Sluta tänk Linn och SOV! Hur fungerar det att han alltid känner på sig att det är någonting..?
Undra om man efter en tid tillsammans känner av varandras tankar och hur den andre fungerar..
Ja konstigt är det ialf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0