Vår sol = fantastiskt!

Godmorgon!

Morgonen började med en härlig promenad i solen med Isak och grannens hund Aila. Det är så härligt att gå omkring i skogen på morgonkvisten innan all trafik och människor har vaknat till. Det är så tyst och fint!
Längtar tills att det ska bli torsdag kl.14! Då slutar jag jobbet och har påskledigt tills på tisdag nästa vecka :) Jag fixade in någon som kunde ta mitt pass på måndagen, whiii!!! På torsdag ska jag även ta bort mina extensions, fy faan vad skönt det ska bli har haft i dom väldigt länge nu. Stackars Maria som måste ta bort allt... Men det dröjer nog inte länge till innan jag har nya igen. Tycker att det är så snyggt! Sen är Maria bäst på att fixa extensions på ett snyggt sätt♥

Idag väntar träning med Nicklas och jobb!





Håret när det precis var isatt! Sååå fint♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Hej gumman, jag kommer inte att va i din lgh under helgen men jag tackar ändå =)Hoppas ni får en underbar påsk om vi inte hinner träffas innan....puss

2009-04-07 @ 11:17:09
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Maria

Me and u baby... Ska bli så skönt att se dig snart, snappa upp lite av din enormt underbara energi som du ger mig! Can´t wait! Pussselipuss

2009-04-07 @ 20:14:10
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0