Vårstädning utomhus!

Jag och Anna skulle ta bussen till Tyresö kyrka men som tur är har vi fantastiska grannar. Markus ställde upp och körde oss dit. Så mycket smidigare och enklare det blev! Vi plockade på oss en hel del faktiskt. Men säsongen har inte riktigt kommit igång ännu och alla sommar blommor har inte kommit in. Så jag får vänta ca 3 veckor innan jag kan åka dit igen för att shoppa mer blommor till resten av mina krukor.




Markus var inte lika road.. Men han köpte 2st blommor med sig hem till Kelly :)



Alla grannar var ute i det fina vädret. Emelie och Stefan ska ta en härlig tur längst vattnet..


Nu har jag äntligen hämtat fram mina utemöbler. Några krukor står som sagt fortfarande tomma men lite mer vårlikt är det redan! Härligt♥



Nu har jag städat hela framsidan och påtat i trädgården + våttorkat golven. Duktiga jag. Nu vill jag att Johan ska vakna så att han får se vad jag gjort :)

Tjing sålänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0