Vart försvinner saker?


Nu har jag letat och letat och letat efter min underbara hårprodukt och ingenstans kan jag hitta den..suck! Hur kommer det sig att saker bara försvinner? Och vart hamnar dom? Vem hittar alla de där sakerna som bara dyker upp på de allra konstigaste ställena.. Det var min söta Maria som tipsade mig om denna hårprodukt för ganska längesedan nu och jag har älskat denna. Den gör så att håret håller sig på plats men den har även ett glitter skimmer i sig som syns i håret och JA  jag ÄLSKAR den! Det får helt enkelt bli till att köpa en ny när lönen kommer♥


Önskar att håret såg ut såhär jämnt. Maria gjorde likadana lockar i mitt hår sist vi satte i hår och gissa hur fint det blev! Kände mig som en prinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0