Vart tog vårsolen vägen?

Hmmm..jag undrar vart vårsolen och värmen tog vägen? Jag som fick den där underbara pirriga känslan i kroppen av våren, men den kommer väl snart tillbaka får man hoppas :)
Här i sthlm så kom det lite snö igår, visst den försvann lika fort som den kom men ändå fy faan inte snö nu!

Jag ska strax sätta igång med att inventera och ta kort på våran shop, vi ska nämligen få en ny leverantör till våran klädshop. Vi kommer att få NIKE!!! Hur bra är inte det. Jag hoppas på nya spännande kläder mina förväntningar är skyhöga :)
Ullis kommer förbi idag och ska ta en lunch med mig, skönt att få komma härifrån och äta istället för att sitta i personalrummet. Det blir så lätt att man pratar jobb och bara det här att man finns tillgänglig gör ju att folk ringer in och ställer frågor. Men går man iväg så har man verkligen egen tid. Ullis är så söt, hon vet att vi inte kan träffas jätteofta eftersom våra arbetstider nästan alltid krockar men ändå kommer hon till mitt jobb och lunchar och tränar bara så att vi kan umgås nån timme här och där.. Det uppskattar jag♥ Synd att inte jag kan åka mer till hennes jobb och göra samma sak. Men det kan vara lite svårt att träna i en skobutik hihi :)

Tränade med Nicklas igår. Hade 80kg på när jag tränade marklyft, gjorde 3set x6 rep och som vanligt sa han ingenting om vikterna eftersom jag hakar upp mig på det. Utan han slänger bara på lite vikter och sen kör vi! Tänk inte så mycket hela tiden utan gör bara brukar han säga. Och för mig funkar det :)
Tänkte faktiskt börja springa igen, var längesedan nu känns det som. Det är en sån skön känsla att springa ute i naturen och höra musiken dunka i öronen och pulsen nästan ligger på utsidan av kroppen.. Imorgon blir dte träning med Nicklas igen, då blir det överkropp!

Nej nu är det tillbaka till jobbet som gäller..


Tjing sålänge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0