Då är jag strax på väg..

Om några timmar är jag på väg till nkpg, ska bli sååå kul! Först ska jag förbi Marias jobb och hälsa på sen hem till henne för att ta bort mina extensions. Nu har jag haft dom i snart 6mån, helt otroligt! Men håret ska snabbt på plats igen, det kan jag inte vara utan. Jag har ju inte riktigt den turen som söta Ullis har som har tjockt och fint hår. Så då får man fuska lite, men det är helt ok! Kan inte rå för det men jag känner mig snyggare i längre hår♥ Förhoppningsvis kan hon hjälpa mig på söndag, beror lite på hur våra planer går ihop. Annars kommer det ju vara en helt hysterisk helg med massor att göra!  Som jag berättade tidigare så kommer det 15 personer ut till oss imorgon däribland min bror David som jag saknat så otroligt mycket♥


Men som sagt först lite jobb kvar SEN är det helg för mig! Jag har sovit så himlans få timmar denna vecka pga jobb så jag tänkte ta sovmorgon imorgon MEN det går ju ej då alla kommer vid lunch.. Men kanske jag kan sova ut på söndag!

Ut och njut i soooolen ni som kan
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0