Filmen Watchman

Japp då har jag sett watchman.. Johan fick för sig att den skulle ses och så fick det bli. Vi käkade fantastisk god mat som Mac och Maria beställde från deras favvo restaurang i nkpg. Tog lax med basilikacreme, hur gott lät inte det! Sen var det då dax för den där filmen.. Johan hade läst att den fått bra kritik och ville så gärna se den. Jag kan säga att vi alla 4 satt som frågetecken den första timmen sen blev den faktiskt helt ok men sen så började det bli konstigt igen. Eller så var det helt enkelt vi som var tröga!
Piss dålig film helt enkelt!!!

Jag blev ju helt besatt av vad kvinnan i filmen hade på sig.. Jag förstår ju varför killar tittar på filmen =)

Ja denna dräkt skulle man ju vilja ha i garderoben, tror Johan vill det med hihi =)
Det är bara kroppen som fattas..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0