Forever Aloe !

Japp nu ska det börjas drickas ALOE VERA ♥
Min vän Lisa har druckit det hur länge som helst och sa att hon tyckte det var kanon, men jag vet inte om hon fortfarande gör det. Aloe innehåller ju en massa fantastiska egenskaper som gör att tarmarna håller igång och har en bra balans. Så igår köpte jag en dunk till mig och en dunk till mamma och pappa. Nu ska vi bli hela och rena inuti vår kropp.
Jag har ju även fått dunder tabletter av min sötaste Ullis som ska hjälpa mig att återställa min kropp i en bra balans som jag inte riktigt idag har då jag stressar och sover dåligt.. Men TYVÄRR har jag glömt tabletterna på landet och nu MÅSTE jag skaffa nya tills jag kommer till landet. Får ta och inhandla det i veckan!



Vill ni veta mer om vad för produkter som finns inom Aloe Vera kontakta Ewa Lindblom 0704-910691
www.myaloevera.se/ewa


Kommentarer
Postat av: annapanna

urk jag HATAR verklihen aloe veran!!! men om det funkar på dig så är det ju kanon....men jag ryser vid bara tanken av den drack den under ett år o har inte kommit över det..hahaha

2009-09-06 @ 00:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0