Impulsköp av doftpåsar :)

Var och åt lunch med söta Ullis idag♥ Då berättade Ullis att hon gått in på en heminredningssida som jag rekommenderat till henne gällande doftpåsar. Den söta stollen köpte doftpåsar för över 800:- hahahaha varför? Jo handlade man över 800:- så slipper man fraktkostnaderna.. Hmmm undrar vilket som blev billigast?!
Men hon är ju för go den där Ullis. Gissa om det doftade gott när hon skulle hämta paketet hihi :)
Men det mest sorgliga är väl att jag tycker att hon gjort bra ifrån sig för doftpåsar är helt FANTASTISKT! Det finns ingen äckligare än att komma hem till någon och det luktar äckelpäckel... :(

Nu har jag levande doftljus i vardagsrummet som doftar underbart♥
Johan jobbar kväll och jag njuter av att vara själv och och småfixa lite.. Sen ibland sticker jag ut mitt huvud för att umgås lite med grannarna♥

Doftljusen är i dofterna kanel, vanilj och cheesecake♥
3st för 45:- på IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0