Jobb på landet

Då har ytterligare en helg passerat på landet. Vi åkte direkt ner i fredags efter jobbet så att vi skulle kunna få ut så många soltimmar som möjligt! Som tur är har vi faktiskt haft sol varje dag =) Vi stannade faktiskt kvar ända tills imorse då Johan åkte direkt till mitt jobb och släppte av mig där. Helt fantastiskt att vakna upp i skärgården innan man ska till jobbet, en bra start helt enkelt!
Vi har hunnit :
♣ Såga ner 2st träd och släpat bort
♣ Bygga klart taket i det nya förrådet + måla det en omgång
♣ Klippa gräset
♣ Spacklat väggarna i det nya förrådet
♣ Gjutit nya plintar till ytterligare ett nytt förråd
och självklart ätit gott och haft det kanontrevligt♥





Lite härligt att börja med en fika på bryggan.. Nybakat bröd och en cider♥


Denna sommar har det blivit en hel del Corona hos oss. Själv deicker jag inte öl men Johan tog med några stycken i början av sommaren så att min mamma och pappa skulle få smaka sen dess har dom funnits på lager sommaren ut! Det har blivit pappas favorit♥


Sen kom min kära bror på att han skulle på dop! Så lillasyster fick springa ner och köpa present. Hittade denna lilla fina presentpåse som jag stoppade ner presenten i och sedan la lite rosa silkespapper om. Enkelt och ser smakligt ut!


Nej nu ska jag hoppa i säng! Hoppas ni haft en fantastisk helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0