Längtar tillbaka till sommaren!

Fy faan vad jag längtar tillbaka till sommaren!

Värme, grillning, jordgubbar, fina vänner och framförallt ledighet! Fast jag bara hade 2veckor semester så var det helt underbart. Det gick för fort som vanligt men vi hade en massa skoj. Sen åkte vi ner till landet varje helg för att njuta till max♥
Vi har fantastiska människor som är våra grannar som vi mer än gärna umgås med varje dag.
Johan och min bror stannade kvar i en hel vecka och bodde i stugan själva medans jag var tvungen att jobba. Varje gång jag ringde hade han en massa roligt för sig. Var det inte basta så var det vattenskoter tur till öar och båtturer och en massa lek såklart. Han njöt för fullt av att va där och bara ha kul♥




Nej nu ska jag ta och packa ihop och försöka se nån film innan jag somnar. Johan är ute med sina fd landslagskompisar och partajar i stan. Han kommer säkert sitta på nattbussen nån gång i natt på väg hem..

Hoppas ni haft en helt underbar fredag och njutit i fulla drag
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0