Negativ energi!

Häromdagen när jag jobbade kväll så kom jag hem och allt var lugnt. Pratade lite med grannarna och gick sedan och la mig. Vaknade med ett ryck och tittade på klockan..05.36! Faan min buss till jobbet går nu!!! Skrek till Johan och frågade vilken dag det var och han sa att det var tisdag. Puh, vad skönt jag börjar vid 13.. Johan blev nästan arg och sa till mig att jag MÅSTE börja ta det lugnt och varva ner.
Jag fattar inte att jag kan vakna lite titt som tätt i ren panik och tro att jag missar bussen eller att jag skulle vara försenad. Nått jag vet är ialf att detta INTE är ok. Har nog gått lite väl för långt nu..
Detta var som sagt inte första gången.

Ullis kom förbi jobbet och vi tog en lunch ihop. Hon gav mig en burk som var full med tabletter som innehåller vitaminer, mineraler ja allt du kan tänka dig som gör att man ska må bra. Gissa om jag blev glad =)
Tänk vad fina vänner man har som tänker på ens hälsa.

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0