Party Store!!!

Tjoho!

Mötte Ullis idag på stan då vi skulle utforska lite butiker och strosa runt..
Ullis är GALEN i skor så självklart gick vi och spanade in en hel massa, jag ÖNSKAR jag kunde vara kortare och kunde ha alla snygga högklackade skor. Men jag får nöja mig med att spana in dom istället :)

Jag letar efter ett par glittriga paljettbyxor! Jag hittade ett par på TopShop men dom kostade 599:- lite mycket för min del, sen hittade jag även ett par på H&M men dom fanns endast i fel strl såklart.. Så nu funderar jag på att köpa dom som fanns på TopShop... :) Men när jag ska använda dom är en bra fråga... Men det ska jag nog se till att lösa! Ska nog ringa butiken imorgon och be dom lägga undan ett par till mig♥

Sen gick vi till Party Store för att inhandla lite saker till Ullis fest! När jag kom in visste jag inte vart jag skulle börja leta det fanns sååå mycket roligt att titta på och shoppa! Perfekt affär för att köpa tillbehör till fest, kalas ja till vilken tillställning man nu väljer att ha.
Jag köpte med mig lite smått och gott :)

Rosa servetter, Rosa bestick, Rosa glas perfekt att ha med sig på picknick!
Alltid bra att ha hemma..


Ullis ville inte ha ljus (självklart är dom rosa med glitter på) i sin tårta men det MÅSTE man ha + ett sprakande glittrig "fackla" som man sätter på tårtan. Det är ju hennes födelseag och då ska det synas att man fyller år!!! Så det fick jag se till att det blev inhandlat :)
Kommer bli kanonbra♥


Gå in på www.partystore.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0