Pt-cirkel träning..

Japp då har man satt igång sin träning efter sommaren, känns bra! Var och träna pt-cirkel igår innan jobbet med Nicklas. Som uppvärmning hade vi lite olika stafetter vilket är väldigt roligt och effektivt men lite tävlingsmänniska som man är så ville ju jag hemskt gärna att vår grupp skulle vinna (fast det inte är tävling) så min tanke var att jag skulle lägga på lite extra och springa gärnet för att ta igen. Vi skulle springa en viss sträcka och vända tillbaka men vi hade tre stopp under denna sträcka, det första var att vi skulle ner och nudda bröstet i golvet lite längre fram rumpan och tillsist skulle ryggen i golvet och sen kuta tillbaka! När jag var längst ner och låg på rygg och skulle vända mig om så skulle jag hitta ett nytt sätt att ta mig snabbare upp men på nått sätt så vrider jag foten och stortån och jag känner att det inte riktigt var en bra idè... Men jag springer vidare. Sen under stationerna så märker jag att det börjar göra jäkligt ont och jag kan inte riktigt stödja mig men jag fortsätter så gott jag kan. Sen jobbar jag till 22.15 och åker hem. Väl hemma så tittar jag på foten och märker att den är svullen och min tå börjar bli blå..hmm inte konstigt att jag haft ont.

Men jag vet ju att man tyvärr inte kan göra någonting åt foten, utan det är vila som gäller. Trist bara att det händer nu när jag vill komma igång och gå på pass! Men en sak i taget, om några dagar är allt som vanligt igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0