Spice Girls och Pussycat Dolls

När jag var yngre så var vi ett litet eget gäng tjejer som ALLTID umgicks. Vi var 5st precis som SpiceGirls =) Vilka såklart var våra idoler! Vi klädde ut oss och tog kort och stod precis som på bilderna vi sett. Vi hade en fantastisk tid tillsammans med mycket skratt. (Måste se om jag kan hitta bilderna.) Tänk vilket intryck dom gjorde på oss, vi härmade allt och sög in varje liten detalj. Bakom vår skola fanns det en liten kiosk som kallades BK`s tobak. Där såldes det SpiceGirls klubbor, man fick en bild på nån av medlemmarna i gruppen med varje klubba. Gissa hur många klubbor vi köpte!? Antagligen köpte vi upp hela lagret. Jag kan än idag minnas hur dom smakade =)
Sen kom dom ju ut med en film, SpiceGirls the movie, japp den har jag. Tittade senast på den i höstas och skrattade gott, denna gång åt att jag tittade på filmen hihi =)

När vi tittade på våra förebilder såg vi starka, utåtriktade, positiva, energiska tjejer med jäkligt bra musik. Den går ju att disskuteras idag dock men då var den absolut fantastisk♥
Jag skulle kunna göra vad som helst för att ha sett nån av deras konserter.

Dom ser ju lite annorlunda ut idag kan man säga♥


Idag så kan jag få för mig att jag skulle vilja vara med i en stor tjejgrupp och sjunga och åka iväg på konserter. Inte för att jag kan sjunga (har gått i musikklass i 6år men det vet i faan om det hjälpte hahaha) eller dansa men fatta kicken man får när man står på scen! Jag har ju stått på scen ett x antal gånger när vi haft uppträdanden och det är faktiskt helt fantastiskt!
Men då skulle jag vilja vara med i en cool tjejgrupp som SpiceGirls eller Pussycatdolls. Det ska vara lite energi i det hela!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0