Timmarna rullar...

Godmorgon!

Idag har jag sovit i 4tim.. trött som f..n!
 

Men det är bara att bita ihop och jobba på. Tyvärr så är min dag extra lång idag, jobbar ju egentligen till 14 men efter det har jag kickoff och möte ända fram till 18.15. Så idag jobbar jag från 06.15-18.15 med 4timmars sömn i kroppen, det blir till att köpa en redbull kan jag säga =)

Pratade med Johan igår och inte har han haft tråkigt på landet inte.. Tanken var att Mac skulle komma ut och de skulle fiska men så blir deras ena hund sjuk och var tvungen att åka till vet. Stackars lilla söta Milo♥
Johan hade gått bort till några grannar och hjälpt till att bygga tak och sen hade dom åkt ut med våran nyinköpta Double Trouble efter båten, denna gång hade dom spänt fast den efter Krilles båt och japp Johan fick smaka på att åka av! Han sa att man nästan studsade på vattnet i den hastigheten hahahaha =)
Sen tog han med sig mat och åkte över till några andra grannar för att grilla, tror dom åkte till oss sedan för att spela guitar hero. Min bror kom hem vid 02 efter att ha varit på liseberg med sina vänner, så jag kan tänka mig att han också hakade på och spelade. Så nej jag tror inte Johan har långtråkigt utan sysselsätter sig väldigt bra, rastlös som han är! Men vad mycket kul man får vara med att uppleva när man är impulsiv och hittar på saker och följer med sina vänner på roliga grejer =)

Undrar om han ens hinner sakna mig hahahaha... Själv rullar timmarna iväg varje dag då jag jobbar så mycket, hinner ju bara hem och sova. På torsdag har jag några timmar på efm som jag faktiskt ska ta vara på om det är fint väder. Tänkte nog umgås med grannarna och sola sen MÅSTE jag påta lite i rabatten och klippa gräset. Har storstädat lghten i måndags så det är bara badrummet kvar, skönt!

Sen blir det ÄNTLIGEN fredag och jag åker direkt efter jobbet till nkpg! Där möter Johan upp mig och vi åker ut till skärgården♥ Det är nämligen middag med alla grannar på landet på kvällen och sen på lördagen så kommer det massor med släkt till oss och samtidigt är det seglartävling bland grannarna på landet! Vi blir ca 15 pers hos oss och på seglartävlingarna brukar vi vara allt från 60-90pers. Och Lasse som är kemist har bryggt sitt eget öl som han bjuder alla på, han är duktig på att se till att ingens glas är tomma så man kan lätt säga att man blir lite rund under fötterna =) Det är fantstiskt gott!!! Ska bli kul att visa kusinerna hur våra tävlingar går till.

Och det BÄSTA av allt denna helg är att min äldsta bror DAVID kommer hem från Ryssland, har inte sett honom på nästan 2år.. Ojojoj vad jag ska krama och pussa på honom, och självklart vill jag höra alla roliga historier som han brukar berätta om det han har varit med och upplevt därborta.

En fantastisk helg kommer det att bli
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0