Aussie Schampoo!

Upptäck hårsuccén Aussie

Aussie har funnits sedan 1979 och grundades av amerikanen Tom Redmond, affärsman med många års erfarenhet av att driva hårsalonger. Det var i Australien han hittade nya ingredienser vars unika egenskaper kunde ge håret dess välbehövliga boost:
 

♥ Avokadoolja som lugnar håret
♥ Den australiska vildpersikan quandong, vars kärnolja återfuktar
♥ Australiska kangaroo paw-blomman som skänker glans
♥ Custard-äpple och löv från mint balm som släcker hårets törst
 

Den första produkten som Redmond lanserade, intensivvårdande hårkuren 3 Minute Miracle Reconstructor, har i dag sålts i 50 miljoner exemplar. Prova även schampo och balsam. Välj efter dina behov, Miracle Moist för torrt hår, Colour Mate för färgat hår, Lucious Long för långt hår eller Real Volume för volym.

Det är ett helt FANTASTISKT märke! Det är nytt för mig, men ALLA mina nya kollegor har pratat sååå gott om detta märke så jag var tvungen att prova såklart och japp nu är jag fast! Testade deras 3 minute miracle och herregud vad det doftade underbart och mitt hår blev superlent! 
Det fungerar verkligen och det skadar ju inte att det luktar GODIS om håret och samtidigt vårdar♥

Prova gärna och se själva resultatet...



Jag önskar däremot att flaskorna kommer få en snyggare form...
Men man kan ju inte få allt ;)

Finns att köpa på KICKS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0