Bodylotions

JA jag är galen i krämer av alla dess slag! Men jag är även kräsen gällande att förpackningarna, det måste se bra ut också..måste locka ögat ;)
Jag och Ullis köpte för ett tag sedan lite väl många lotions och tvålar från ett företag via nätet... Det blev av märket creative sentations♥ Ett av de BÄSTA! De håller bra och doftar underbart. Ett MÅSTE!
De finns en mängd olika dofter både i lotions och flytande tvål. Jag beställde hem lite till mig men även lite som jag ska ge bort i julklapp.



Min favorit är doften äpple/kanel. Passar utmärkt nu när julen närmar sig med stormsteg :)
Jag har nu flytande tvål och lotion på handfatet i denna doft. Man blir lika glad varje gång man tvättar händerna, känns FRÄSCHT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0