Helg med Kusinerna

Mamma, pappa, min kusin Annika och hennes kille Olof + Annikas mamma och hennes kille var med upp till sthlm för att umgås en hel helg.
Vi började på fredagen med att åka hem till Annika och Olof, de bjöd på fantastiskt goda pajer, nybakt bröd  och supergott vin :) Kvällen avslutades med att vi sjöng singstar! Tro det eller ej men tom Johan sjöng...eller sjöng vet jag inte men det kom ljud från munnen och det är ju godkänt!


På lördagen var det shopping som gällde men även en titt på NK:s julskyltning som var jättefin!
Sen blev det middag på kvällen, libanesisk restaurang...helt sjukt god mat och vilken stämning med kuddar, ljus och bra personal! Jag ska bara ta reda på vad restaurangen hette... :)

På lördagen blev det shopping IGEN och vi tog även en titt på min butik vilket var roligt att visa upp. Vi köpte med lite mat hem till mig och Johan och gjorde iordning. Jag passade på att fixa till mammas och Annikas mammas ögonbryn innan alla åkte hem. Så man kan säga att det har varit en underbar helg med mycket att göra fast roliga saker.

TACK för en kanonhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0