Helg med Maria och Mac!

Japp då har jag varit hemma med Johan i nkpg och hälsat på Maria och Mac och såklart den lilla magen♥
Vi åkte och shoppade lite och faktiskt så begav vi oss med alla hundar till skogen och fixade granris till deras balkong, blev ju supermysigt med lite fin belysning till. Riktig julstämning :)

Vi har ätit gott, tittat på film och skrattat en stor del av helgen, nu är batterierna laddade igen!
Det behövdes då jag jobbar just nu 08-21 denna vecka för att hinna allt...

Jag är lika glad varje gång vi ska åka med deras bil, den är bara sååå snygg!!!




Mys i soffan♥


Denna goding handlade jag i julklapp till dom men de hade redan hunnit före, så det var bara att lämna tillbaka...
Visst är den fantastiskt fin♥


TACK för en fantastisk helg!!!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0