Julen -09 del 3

Man kan säga att båten sitter där den sitter...
Våran stora fina båt är uppe på land för länge sedan och den här fina lilla skrutt båten har fått ligga i lite för länge.. Men nu skulle den upp! Det som inte syns på bilderna är att det blåser OTROLIGT mycket och det regnar, vi är helt genomblöta och har inget känsel i fingrarna...




Sen fick jag en idè att vi skulle montera in den nya kaminen i öppnaspisen..och vilket projekt det blev...


Efter allt fixande var det dags att spela lite spel! Denna gång blev det risk!!! Fy faan vad det är kul :)



Dagen efter åkte vi till mina kusiner i linköping och myste med alla söta barn♥
Vi tänkte vara där en längre tid men vi var tvungen att åka tidigare då Isak skulle ut och röra på sig..

Det är bara såååå mysigt att vara där man vill liksom inte åka hem..

TACK Annika och Sten för gott fika och sällskap såklart!!!




Kommentarer
Postat av: Benita

Ahh va roligt =)

Jag ska kolla min mail har inte hunnit gjort det ännu så får vi se vad det blir för spännande till din blogg ;)

2009-12-30 @ 11:15:42
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0